این یک پیپ نیست

سمت راست:درباره همه چیز.

این یک پیپ نیست

سمت راست:درباره همه چیز.

فرح نوتاش Farah Notash

  

-سلف پرتره /۱۹۹۴

 

او زادهٔ تهران ست و آذری.  نخست او با گل باغچه از ریخت‌هایی که روزمره در هر سوی خویش می‌دید تندیس‌های کودکانه میساخت و رفته رفته به نگاره گری  روی آورد.

فرح در سال ۱۳۴۶ رهسپار لندن می‌شود و در هنر کدهٔ سرجان کاس به فراگیری چم‌های هنری می‏پردازد. سپس در سال ۱۳۵۳ آموزش خود را نخست در دانشکده هنرهای اخن –المان و سرانجام در ۱۳۵۷ دردانشکده هنری فلورانس دنبال می‌کند.

نوتاش بدون هراس با مواد گوناگون کار می‌کند. همچون چوب، سفال، برنز، گچ و سنگ  در تندیس‌هایش و آبرنگ رنگ و روغن و اکرلیک را در نگاره‌هایش، با هم افزایی هر چیز دیگر مانند آیینه و سفال و...  

درکارهایش پیرو social realist است. با این حال روی پرده‌هایش از سبکهای کهن تا سبگهای نوآورانه دیده می شود و پرده‌هایش گستره‌ای از  landscapes، و چهره نگارها ست. اگر چه او بیشتر با کارهای  abstract  خود شناخته می‌شود ( که در این پرده‌ها او تن خویش را با رنگ می‌پوشاند و سپس بر پرده می‏چسباند.) خوشبختانه او این سبک را که در اندک هنگام به بن بست رسید به کنار گذاشت و در دهه‌های پسین به اندیشارهای فرهودهٔ مردمی روی آورد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(از مجموعه کارهای اپ ارت) 

 

 

 

 

 

برای دیدن مجسمه ها و کارهای سرامیکی به سایت فرح نوتاش مراجعه کنید: 

farah-notash.com 

 پروفایل در گالری الهه: 

elahe.net 

نظرات 1 + ارسال نظر
Admin 1388/11/02 ساعت 11:48 ق.ظ http://axnew.mihanblog.com

سلام
وبلاگ بسیار زیبا و جالبی داری حتما به منم سر بزن جدیدترین مدل لباس رو می تونی تو وب من ببینی همین طور می تونی فال هر روز خودت رو اینجا ببینی
منتظرتم بابای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد