این یک پیپ نیست

سمت راست:درباره همه چیز.

این یک پیپ نیست

سمت راست:درباره همه چیز.

آنتراکت

کوچه ای که پنجاه سال از آن گذشتیم........

ادامه مطلب ...

آنتراکت

نفر اول + نفر دوم= ما دو نفر

ادامه مطلب ...

juilian beever

مراقب باشید با طناب نقاشی در چاه نیفتید!

ادامه مطلب ...

liu bolin

هنرمندی که نامریی شد................

ادامه مطلب ...

نقد عکس

این عکس چه حسی رو به شما منتقل میکنه ؟؟؟؟؟؟

ادامه مطلب ...

Myoung Ho Lee

وقتی درخت ها مدل میشوند................

ادامه مطلب ...

من ...

من عاشقه  این کارهام شما چه طور؟  

 

..............................................................

ادامه مطلب ...

بابک اطمینانی

 

............................................. 

 

من نقاشی می‌کنم تا استغاثه کنم به درگاه اویی که تقسیم‌ناپذیر است تا پرده از رازی بر بوم نقاشی من بردارد. اگر دعایم مستجاب شود، کائناتی از جنس رنگ در برابر چشمانم زنده می‌شود که به آن شهادت می‌دهم.

ادامه مطلب ...

ده فرمان مشکی

 

ده فرمان ساعد مشکی به دانشجویان هنر :

ادامه مطلب ...