این یک پیپ نیست

سمت راست:درباره همه چیز.

این یک پیپ نیست

سمت راست:درباره همه چیز.

نقد عکس

این عکس چه حسی رو به شما منتقل میکنه ؟؟؟؟؟؟

 با دیدن نظرات خوبتون حسابی تحت تاثیر قرار گرفتم.خوشحالم که از آپ قبلی خوشتون اومد .هر چند آپ امروز کوتاهه ولی منتظر نظرهاتون هستم.عکسی که  گذاشتم یکی از عکسهایی که خیلی دوستش دارم .حتما حتما نظرتون و برداشتتون از عکس را بنویسید.
فکر کنم عکس خوبیه و جای بحث زیاد داره. 

 

 

 

 

 

by:gibson

نظرات 14 + ارسال نظر
تارا 1389/01/24 ساعت 09:40 ب.ظ

نمی‌دونم چی بگم
جزء دو خلاء چیزی نمی‌بینم
یکی همراه با کمی امید دیگری با ترس و فشار
دیدنش بیشتر ناراحت کننده هست برای من

سلام مجدد دوست گرامی ، آیا شما هم کتاب "کایت رانر" را خوانده اید ؟ نظر شما در مورد این کتاب چیست ؟ آیاد دیدگاهتان در مورد مردم افغانستان با خواندن این کتاب عوض شد؟

یه جور دودلی ه به نظرم!!
یه جور کشُ و واکش .. تردید .. ترس از اتفاق اون طرف در..
نمیدونم ولی اون چیزهایی که بر خلاف عادت و کلیات می بینیم همراه کمی اضطراب هستن..

تصویر جالبی انتخاب کردی .. دوست دارم درباره ش کمی توضیح بشنوم:)

سلام...
نمی دونم چرا برام زیاد قابل هضم نیست و انگار یه چیزه احساسه اضطرابو می رسون...هر چند نورپردازی و نوع کنتراست به کار رفته مفهومی از امید رو هم بده...اما نمی دونم چرا برام گمراه کنندست...شاید به خاطر سیاه و سفیدیشه...
اما من عنوان امید و نجات رو براش انتخاب می کنم...مثه اینکه توی یه صحنه ی تاریک یکیرو می خوان بکشن اونوقت این صحنه باعث این میشه که بیاد سمته در...

pip 1389/01/25 ساعت 01:00 ب.ظ http://www.art-muses.blogsky.com

سلام و مرسی از نظرهای خوبتون.فکر کردم خودمون هم همینجا نظرمون رو بنویسیم .
من هم با شما موافقم وحس ترس و دلهره رو فکر میکنم به خوبی منتقل میکنه.
من که هر وقت این عکس رو نگاه میکنم یه دلهره ی خوشایند وجودم رو فرا میگیره.
خوشایند از این جهت که همیشه احساس کردم اگه الان درو وا کنم یه چیز خوب پشته دره.به نظرم استفاده ی هوشمندانه ای از نور و سایه کرده .یعنی آدم رو ترسان و نگران توی خلآ نگه نمیداره.با نظر من موافقید؟

من 1389/01/26 ساعت 03:34 ب.ظ

من اصلا احساس ترس یا چیزی شبیه اون نمی کنم.
من فقط کنجکاوم.کنجکاوم نسبت به پشت در و خارج از کادر عکس.
به نظرم عکس خوبیه .ترکیب عالیه فرمهای تیره و روشن.
مرسی از عکس خوبت.

مینوش 1389/01/28 ساعت 09:38 ب.ظ

من فقط حس خلا می کنم جه جور بی فضایی

عاطفه 1389/01/29 ساعت 10:58 ب.ظ http://www.kherqe.blogfa.com

حس فقر و بد بختی

نازنین.م.ت 1389/03/04 ساعت 01:39 ب.ظ http://nazaninmt.blogspot.com

ترس. آخه نفهمیدم که الان این دقیقا چیه؟ در نیست. معلوم هم نیست که چیه.

گندم نارس 1389/04/13 ساعت 01:12 ب.ظ http://gandomenaras.blogfa.com

سلام.عکس بسیار قشنگ و قابل تفکریه...کنتراست شدید عکس حس بسیار خوب و در عین حال تعلیقی رو ایجاد میکنه..درب مربوطه مشخصا یه درب معمولی نیست و المان دستگیره این حسو در نظر اول ایجاد میکنه..این عکس یه حسیه بینه بودن و نبودن..بین هستی و نیست شدن..
خوشحال میشم نقد درستی از این عکس بخونم.ممنون.

زهرا رها 1389/12/06 ساعت 11:34 ب.ظ http://zloverpainter.blogfa.com

یه حس ترس وجودمو فرا می گیره که اصلا هم کنجکاو نیستم ببینم پشت این در کیه ...... ازش رد می شم .....

فرزاد 1389/12/13 ساعت 12:28 ق.ظ

فرجامی خوشایند

سلام منم یه حس مبهمی دارم وشاید ترس از اینکه تو اون سایه وسیاهی چی میتونه باشه

سایه 1390/04/08 ساعت 12:13 ق.ظ

فکری برای بدست آوردن کلید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد