این یک پیپ نیست

سمت راست:درباره همه چیز.

این یک پیپ نیست

سمت راست:درباره همه چیز.

داخلی-خارجی تر

داخلی  ـ  خارجی تر

 

اخیرا ماهنامه الکترونیکی راه اندازی شده با عنوان دیده.که به عکاسی معاصر ایران می پردازه. 

خوندنش رو به همه ی کسانی که علاقه مند به هنر و به ویزه عکاسی هستند توصیه می کنم . شماره این ماهش به اسم زینب سالاروند و مجموعه جالبش {داخلی -خارجی تر} اختصاص داره. 

 

ابنجا دنبال کنید:

didemag.com 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
نفر اول 1389/02/18 ساعت 07:47 ب.ظ

دستت درد نکنه .باحال بود .
تا من اومدم آپ کنم تو جلو زدی .آپ بعدی با من...

سلام دوست عزیز

وبلاگ خوبی داری که با زمانی که روش میذاری حتما بهتر از این هم میشه.

دیدم بد نیست که یه سری به وب من بزنی و مطلب آخرمو ببینی. مطمئتن که ازش استقبال می کنی. یه جورایی یه فرصته.

منتظرم

سلام.
ممنونم که بازم اومدی و دعوتم کردی...
جالب بود...

عالی بود بلاگتون
به من هم سری بزنید

سلام ممنونم که بازم دعوتم کردین...
شما که مثه همیشه سوپرایز دارین...من همیشه با وبلاگتون غافلگیر می شم...
من تمومه سعی امو می کنم تا به هدفم برسم...فقط رتبه ی 1 کنکور هنر 89.
محتاج دعا

داخلی خارجی؟؟
من ادم باهوشی نیستم باور کن....ولی میوه های این درخت جان می دهتند برای صادرات....!!!
وب خوبی داری...البته واسه من زیاد ملموس نبود...(متاسفانه)
خوشحال میشم اگه به سایت من سر بزنید...منتظر هستم...

آزی 1389/03/01 ساعت 04:27 ب.ظ

چرا مطلب جدید نمی ذارید؟

سعی می کنیم به زودی به روز کنیم.
الان دقیقا نزدیک زوزمان ها(zh نمی زنه مجبورم از "ز" به جای "ز" استفاده کنم!!!) است.واقعا وقت نمی شه!
قطعا همه دانشجویان هنر به این مساله واقف اند.
مرسی که مثل همیشه سر زدی

آزی 1389/03/01 ساعت 10:02 ب.ظ

نزدیک ژوژمان(از شیفت سی استفاده کن)؟مگه مال شما کیه؟مال ما بعد از امتحانات تئوریه یعنی از ۲۰ تیر به بعد به جز یه درسمون.
درهرصورت من پیگیر اینجام.ادامه بدید.
ممنون

۲۰ تیر !!!!
مال ما با امتحانای تئوری قاطیه.بدون کوچکترین فاصله! مثلا صبح طراحی .ظهر اندیشه !

نسیم 1389/03/07 ساعت 08:29 ب.ظ http://33goal.blogfa.com

سلام خوبی؟
مرسی سر زدی!! مگه میشه نشناسم؟؟؟؟؟ ما یه گروه فوق العاده خواهیم بود :)

کشکنگ 1389/03/10 ساعت 06:52 ب.ظ http://keshkang.blogsky.com

سلام
همین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد