این یک پیپ نیست

سمت راست:درباره همه چیز.

این یک پیپ نیست

سمت راست:درباره همه چیز.

گوهر دشتی Gohar Dashti

 

 

زندگی امروز و جنگ......

واقعا هنر بدون عکاسی نمیشه !!!     امروز  فهمیدم که مهمترین کمبود وبلاگمون نداشتن یه قسمت جداگانه برای پرداختن به عکاسیه.به خاطر همین این قسمتو اضافه کردم.اولش تصمیم داشتم که از عکاسهایی مثل پن یا وستون شروع کنم.عکاسهای کلاسیکی که تاثیر زیادی تو رشد عکاسی داشتن.اما یه اتفاق باعث شد که این کارو نکنم و اون برگزاری نمایشگاهی با نام  

165سال عکاسی ایرانی  در  Quai Museum  فرانسه هست.

این نمایشگاه مجموعه ای از عکسهای عکاسهای ایرانی از گذشته تا امروزه. 

واقعا عکاسای ایرانی کولاک ان.این نمایشگاه توی جهان (و بیشتر فرانسه)حسابی س و صدا کرد و در ایران اصلا ! 

 

 

 

اولین پست عکاسی رو با خانوم دشتی شروع میکنم با مجموعه (( زندگی امروز و جنگ))  

ببینید....

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

و بیشتر: 

saatchi-gallery

نظرات 5 + ارسال نظر
یوسف ع 1388/09/14 ساعت 02:34 ب.ظ

جای خوشحالیه که عکاسای ایرانی اینقدر در جهان مطرح اند.

تو 1388/09/15 ساعت 08:23 ب.ظ

وای دستت درد نکنه!
انشا... جبران میکنم

تارا 1388/09/22 ساعت 08:42 ق.ظ http://arttara.com

سلام
ممنون از مطلب خوبتون

مجید 1389/04/12 ساعت 11:21 ق.ظ

سلام
ممنون از مطالبتون چطور میشه e-mailخانوم گوهر دشتی رو پیدا کرد اگه دارین لطفا برام mail کنید مرسی

من هم ایمیلی از ایشون پیدا نکردم .در حال حاضر سایت هم ندارن!
واسه اطلاعات بیشتر:
http://www.kashyahildebrand.org/zurich/dashti/dashti004.html

سیروس سروری 1390/11/04 ساعت 05:29 ب.ظ

سلام خانوم
ُخسته نباشین لذت بردم از عکسهای زیبای شما.
من به عنوان یه عکاس اماتور که تحصیلات عکاسی هم ندارم انتظار دارم از شما که عکاس حرفه ای هستین و دانش عکاسی دارین و دوستان شما گلایه دارم و اینه که چرا ما عکاسها همه به تنهایی کار میکنیم سایت مشخصی رو ندار یم یه سایتی به عنوان عکاسان ایران تا تو اون همه با کارهای هم اشنا بشیم و مقاله بذاریم و .. اینطوری هست که کارهای شما یا دیگران ر و کپی برداری نمیکنیم حداقل خودمون کمی به سلولهای مغز مبارکمون فشار میاریم و نواوری و خلاقیت به خرج میدیم.
من تو سایت عکاسی هر عکسی رو که دیدم کپی بر داری از عکاسهای معروف یا خارجی هست چرا خودمومن نیستیم
من تو عکاسیم هیچ چیزی رو در نظر نمیگیریم میخوام عکسی رو بگیرم که مفهوم رو برسونه جدا از اینکه فکر کنم چه کسانی مخاطب من هستند مخاطب من تمام چشمهای ز یبای دنیاست ...
موفق و موید باشین

ممنون که سر زدید.سایت های زیادی در این زمینه با جستجو می تونید پیدا کنید.موفق باشید/مادونفر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد