این یک پیپ نیست

سمت راست:درباره همه چیز.

این یک پیپ نیست

سمت راست:درباره همه چیز.

پریسا تشکری

  

چندی پیش  پریسا تشکری (طراح لوگوی ماکارونی مانا) نمایشگاه مجازی از کاراش توی سایت ویترین روز گذاشته بود.یکی از پوسترهاش به نظرم جالب اومد. 

عنوانش هست؛تجلیل ایرانیان(ایرانی)از فریدا کالو. 

فریدا کالو از نقاشان مکزیک و همسر دیگو ریورا هست. 

فکر کردم دیدن یه پوستر جدیدبا تنها چهار خط توضیح قطعا بهر از آپدیت نکردن وبلاگ به دلیل مشغله یا چیزهای دیگه ست .درسته؟؟؟  

کارای دیگه ای رو می توبید تو سایت شخصیش ببینید: 

 .parisatashakori

نظرات 5 + ارسال نظر
دانیال 1388/12/16 ساعت 08:41 ب.ظ http://khatkhati-v2.blogfa.com/

سلام .
بسیار عالی
یه سوال معنی (این یک پیپ نیست) چی ؟ سمت راست هم چیزی ننوشته بود یا اینکه من ندیدم؟؟؟؟؟

عاطفه 1388/12/20 ساعت 01:25 ب.ظ http://www.kherqe.blogfa.com

سلام خوشحالم کردی مدتی بود که از دیدن هیچ پوستری لذت نبرده بودم

عفت 1388/12/21 ساعت 01:58 ب.ظ

سلام
امیدوارم شما دو نفر حالتون خوب باشه سایت هنری فوق العادهای دارید..تبریک می گم...من هم از مطالب و هم از تصاویر لذت بردم و استفاده کردم.. از یه مجله ی هنری مثل تندیس هم پربارتر بود..امیدوارم همیشه موفق و شاد باشید
سپاس

عاطفه 1388/12/22 ساعت 05:23 ب.ظ http://www.kherqe.blogfa.com

آره واقعا
دانشجوی نقاشی ام

وای چقدر جالب.واقعا هم که قیافه ی فریدا خیلی ایرانیه. فیلمش رو که نگاه می کردم همش می گفتم با اون ابروهای پیوسته شبیه دختران قاجاره... پوستر خلاقانه ایه.
راستی عید شما هم مبارک :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد